close

又一個單身情人節,雖然我人生早已經過左好多過單身情人節...之但係..今個情人節真係非常之開心
但老實講當年同吱喳一齊,又唔算冇過過一個有情人既情人節...只係過得一半囉..
o係Wyman呢個show裡面,相當驚喜既一定係陳曉東唱《水瓶座》,果刻既我竟然有眼泛淚光既感覺...
事實上係我真係鐘意水瓶座...我發現左,我愛既人係tutu,喜歡既人可能係anna
唱到去垃圾既時候..更加好感受到過去一年,tutu o係我個心留下既痕跡....
驚喜一浪接一浪..阿詩同eason果幕,對我黎講真係好震撼...好想分享俾Jay佢地時,竟然到千嬅出黎
我人生首次會不昔一切咁嗌左「千嬅呀」,然後我向anna分享果下,其實我對佢已經冇左嬲既感覺
我覺得自己仍然係果d好容易俾人食住既人...連巨蟹座既人都食到我=.=
好希望下年既情人節就算我仍然係單身,都一樣過得快樂、自愛又獨立.....

arrow
arrow
    全站熱搜

    Lotso21 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()