close

同Wind傾完電話後,先知道原來anna真係發現左我對佢既感情...over左朋友既地步
但好老實講...好叻咩?其實我有時係專登要你feel到架,雖則你唔喜歡我,但我知道呢d吊
癮既招數...點都唔會令你當我係完全既朋友...但其實過左14號果個凌晨後呢...我對你真係唔同左
我對你既feel變左..可能心已死啦...我覺得你真係唔值我愛你...因為你咁愛Jay
咁我做咩要為你付出呢?付出又點?你根本只會鐘意果個唔為你付出既Jay...Jay.其實我對你係又愛又恨
好老實講我鐘意同你做朋友,你比起阿影係唔同,我一直深信!由第一次我地傾計..我就知你係唔同
我覺得我地係會做到好朋友,我唔想因為anna,而冇左你呢個fd,但奈何既係你對anna有野,而我又對anna有野
我覺得件事好唔健康...咁樣落去,我地係唔會做到好朋友,無論係我同你,還是我同anna,就只有你地兩個人自high,
係我背後享受以為我唔知既地下曖昧,我接受唔到呢種感覺...好feel bad,好嘔心....
既然你地兩個係相愛,其實我真係唔會再咁蠢..中個頭埋黎,俾你地利用..或者有d野失去左先會珍惜,我唔知....就當係咁

arrow
arrow
    全站熱搜

    Lotso21 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()