我黎兌現承諾,由我開始寫網誌到而家從來冇寫過一篇粵語既網誌,今次為你破例,寫番篇台灣人唔太明既網誌,就當係我同你之間既秘密<<路過人:你以為我不懂用google嗎?

 

諗番起我地731號勾搭,然後就一直都冇乜聯絡,我有諗過係咪我冇玩神魔之塔,所以你就唔so我,但我真係唔識玩,所以冇辦法,就算啦!估唔到因為我寫左果篇劣作後,俾你呢個偵探發現左我個blog,從此我既心事都俾你窺探晒,其實我係一個好鐘意分享自己感受既人,所以我會寫網誌,我會同人傾計講好多自己感受,隱私對我黎講唔係話好重要,我意思我信人就基本上乜都講,當然我係信你唔會講出去先咁,冇諗過我地冇乜聯絡,但你成日記得我講過既野(我身邊既人真係冇乜好似你咁有心記我講既野,好多時我都要重複又重複)以致當你估中左我既心事時,我既警覺性就會突然間有,明明我係會分享,但又會專登唔講,然後問你,我係想知自己幾時同邊方面露出馬腳,因為我鐘意尋根究底,樣樣都想知點解,想知人咩情況下會咁諗野。

 

今日呢件事後,雖然你話你係因為八卦先鐘意睇我網誌,但我唔會相信你咁想八卦我,相信你係因為真係想關心我先會上黎,冇人會得閒o徙時間去睇無關痛癢既人既野咩?我只好好自大咁覺得你真係覺得好睇先睇,呵呵!

多謝你冇雙移我,仲原諒我無啦啦發脾氣,我成日講左d語氣重既說話,傷害左你,你都冇放棄繼續「關心」我,如果你個lined好番,我地就可以每日都傾多d計!

最後,我想講好難得會有人去copy番我講過野,會在乎我講過既承諾,所以多謝你既八卦,令我有番d存在感!

 

究竟你會睇得明幾多呢?

arrow
arrow
    全站熱搜

    Lotso21 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()